BUTTERFLY COOL (ANMELDELSE)

BUTTERFLY COOL (ANMELDELSE)

IMG_8776

De af Jer, som følger mig på instagram (@annaeiholm) har nok set mig poste et par billeder af disse lækre tights eller denne t-shirt.

Butterfly Cool serien er lavet af et specielt materiale, som ikke bare holder dig tør under træning – men også køler dig ned, når kropstemperaturen stiger. Materialet, som Bytterfly Cool serien er lavet af kan køle kropstemperaturen med 1 °C, så du forbliver kølig til trods for et varmt fitnesscenter, en svedig spinningstime eller en løbetur i bagende solskin.  Hemmeligheden bag Butterfly Cool serien skyldes et nyt materiale, hvis som nedkøler kroppen, når kropstemperaturen stiger – og jo mere du sveder, jo mere reagerer materialet.

IMG_8545

Butterfly Cool serien har samme sømløse konstruktion som Butterfly-linjen, som de fleste af os kender. Nu er der dog også tilføjet UV-beskyttelse, så man ikke bliver solskoldet ved træning i det fri henover sommeren. Serien fås som tees, tights og hipsters i farverne npink, csky, dnavy og limey – se dem alle lige her.

pink buks621275_BUTTERFLY_COOL_TEE_1024x1024sort buksgul tshirt

Jeg har testet et par tights + en t-shirt i den utrolig smukke blå farve – kaldet csky! Jeg er slet ikke i tvivl om, at materialet virker! Jeg har aldrig oplevet at en træning føltes så behagelig og mere kølig end normalt. Jeg er rigtig vild med den silikonekant, der med tiden er blevet implementeret – for hverken t-shirten eller bukserne kravler nogen som helst steder! Jeg har både brugt tøjet under løb, styrketræning, HIIT-træning på en motionscykel, samt på crosstrainer for at “udfore” tøjet så meget som muligt – og jeg er intet mindre end fan!! Det er fantastisk at træne i så lækkert et materiale, som Butterfly Cool serien er lavet i – og det mærkes tydeligt, at det er super åndbart. Man er nødt til at prøve en træning på egen krop, fx en hård og svedig spinningstime eller en varm løbetur før man tror det, men jeg synes tydeligt jeg kan mærke ”nedkølings-funktionen”. Jeg er personligt også ret vild med den pinke T-shirt, som I kan finde lige her. Jeg kunne forresten også forestille mig, at de smarte hipsters ville være perfekte på en varm sommerdag i haven, eller måske endda på stranden.

underbuks

Har nogen af Jer prøvet Butterfly Cool serien – og hvad syntes I om den? 🙂

IMG_8540